Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rabu, 30 November 2011

Apabila Hanya Gambar Bercerita 30.Nov.2011

Apabila hanya gambar yang mampu bercerita !

hayoo.. apa sudah jadi, dengan kereta aku nie ??

p/s: walau macam mana kita berhati-hati di jalan raya, kalau orang lain tak berhati-hati.. kita turut jadi mangsa....

nota kaki : malang tak di duga !

pssst: tinggal berapa hari jer lagi.. hari yang aku tunggu tunggu !


4 ulasan:

RerameUngu berkata...

erk? betulkah? kenapa boleh jadik camtu pulak tu?

inilah aku berkata...

yer ini kereta "AKU" akibat orang lain tak berhati-hati

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

aduhh sedihnyer bila kereta jd camtu

Kata Hatiku.. berkata...

kenapa jadi mcm ni..

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link