Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rabu, 16 November 2011

Gaji dan bonus 2012 !

Gaji, bonus swasta dijangka turun 2012

PETALING JAYA 15 Nov. - Gaji dan bonus bagi pekerja sektor swasta, terutama kumpulan eksekutif dijangka mengalami penurunan tahun depan akibat kedudukan ekonomi yang tidak menentu melanda negara Eropah, Asia Barat dan Jepun. -  
~ Petikan berita dari Utusan Malaysia Online

alamak... aku tergolong dalam golongan pekerja Swasta nie... hemm...  macam mana nie bos, janji dulu nak bagi bonus 6 bulan gaji nie... !


p/s: redha ajer lah kan... Dah kalau ada rezeki tu ada lah kalau tak ada macam mana nak buat, nama pon bonus.....



6 ulasan:

cik panadol berkata...

untung la sape yg keje gomen tu...cam kite ni, nganga mulut je la tgk diorg dapat naik gaji, dapat bonus....

inilah aku berkata...

dapat macam lagi kan kemudahan... tapi redha ajer lah kan...

sis92 berkata...

rezeki ada dimana2..

insyaallah :)

Kata Hatiku.. berkata...

dah keje 11thn tahun ni x dpt bonus ...........sedih bebenar rasanya...

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup berkata...

ala....makin teroklah macam ini kan...senyum lebar bos2....

simanis berkata...

aduhai...
banyak nya bonus sampai 6 bulan gaji...
kami ni selalu dapat setengah bulan gaji, bayar 2x plak tu...macam fakir sangat bunyi nya...
apapun, sangat bersyukur atas rezeki yang diberikan Allah...

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link