Kata Kata Aluan bukan Halauan !

Selamat Datang !

Terima Kasih Sebab sudi datang blog ini,

Nak Folow di alu alukan.

Komen tau! kalau sudilah yer...

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sabtu, 19 November 2011

Free WiFi Zone ? - Tapi ada password !

 
Pernah tak korang pergi tempat makan yang ada Wifi ? 
alah kedai mamak pon dah pandai pasang Wifi, kaedah tarik pelangan katanya... tapi bagi aku tak berapa selesa nak bawak lappy dekat meja makan.. kang kena water split kang ha berasap lappy oo....

Satu kebiasaanya bawak tab atau phone yang ada wifi.. bagi yang ada lah (sekarang dah murahkan...)  nak lagi gempak bawak Ipad .. erkkk.. sepetri yang aku idamkan tapi tak mampu !


tapi kebanyakkannya wifi dia ada password.. eii kata free tapi bubuh password.. tanya pekerja kat situ leh kata eh ada wifi ker ? dengan muka ketat 1 juta wajah.... nak jer aku hempuk mamat tu dengan signbord "Free WiFi Available"   tu kek hidung dia...


kepada yang teringan nak glamer kan.. jangan mengada-ngada nak letak signbord tu.. sebab kalau aku kena mcm tu tu lah the 1st and the last aku datang situ...lps tu bambai.. lagi teruk aku "blog" kan kedai korang tu... itu kuasa yang aku ader...


p/s: jom pergi NS PC fair 2011 - kat Komplek Belia & Sukan Paroi.  25-27 . Nov 2011... leh survey gadjet2 yang masyuk.....





3 ulasan:

tirahzairi berkata...

hahaha.....sabo je lahhh

Bee berkata...

memang banyak , cakap je ade tapi takdek pun sebenarnya

~Beb~ berkata...

ek? agk kurg aja mcm tuh. tp alhmdlh blm pnh kne lgi. pword tuh bg pndpt aku kne ade,klu tak jiran tetangge sbelah mak nenek sume tompang wifi cafe/kdai tuh. dh cust kdi tu x dpt benefit spatotnye sbb org lain curik, die jdi bpak lembab. so far ok lagi la pg2 sume ade lgi cume kdg2 baik pkai net hp sndri. sbb byk yg lombab! huhuhuhu

salam kenal. maaf menjela. ahaks

Wahhh !!! sampai kebawah nie korang pergi baca blog aku heh... kelassss ko.. tak apa nak baca yang lain sila pergi ke link up atau kata aku yang terdahulu tu yer...

Apa apa pon terima kasih yer sebab baca sampai bawah sini... moga segala ilmu dan maklumat serta teguran di sini memberikan korang sedikit maklumat dan sebarkanlah.. kerana segala ilmu dan maklumat itu milik ALLAH...

jomblogwalking & Back Link

Free Backlinks